Powered By Blogger

Thursday, May 28, 2009

Lagi Pics dan Maklumat Dr NANO

Photobucket

» Kebaikan Inframerah / Infrared



Kebekesanan dan Kebaikan INFRAMERAH / INFRARED

Berdasarkan Kajian Para Saintis Berkaitan Kesan Infrared Ke atas Badan, Kebaikannya Adalah Seperti Berikut :
Melancarkan Peredaran Darah dan Menambah Tenaga

Pemancaran FIR dari Infra-merah boleh melancarkan peredaran darah dan menigkatkan tahap oksigen di dalam sel darah.

Dr. Nano boleh menghalang radiasi elektromagnetik yang memudaratkan kesihatan kita ,Getaran Sinaran Inframerah Jauh yang dipancar oleh Dr. Nano boleh meneutralkan keasidan, bahan kimia, toksik dan racun yang berada dalam minuman dan makanan.
Kaedah menggunakan Dr. Nano diatas adalah melibatkan penggunaan sinaran Inframerah Jauh untuk membantu berbagai jenis masalah kesihatan;

• Memperbaiki peredaran mikro dengan menghasilkan kesan getaran yang kuat dalam peringkat molekul serta mengembangkan saluran darah halus dengan kesan resapan haba inframerah jauh, peredaran mikro yang lancar ini meyumbang kepada;

• Meningkatkan kadar penghantaran oksigen dan nutrien di dalam sel darah kepada keseluruhan tubuh dan otak, merangsangkan tindakan hormon dan enzim, justerus meningkatkan imunisasi atau daya tahanan.

• Mengeluarkan toksin terkumpul dan di dalam tubuh serta memperbaiki peredaran sistem limfa yang biasanya merupakan teras kepada masalah kesihatan.

• Membantu tumbesaran dan penyembuhan cepat sel-sel badan, luka-luka luar dan dalam badan boleh menyembuh dengan cepat.

• Meneutralkan keasidan , membantu penyembuhan sakit gaot dan arthritis.

• Menghilangkan kelesuan dan memulihkan tenaga dengan pantas

• Menstabilkan tekanan darah, dan gula dalam darah

• Membuang angin dalam badan, melegakan kembung perut atau sakit ulu
hati, serta membantu masalah sakit asma.




Mengurangkan Berat Badan

Membentuk tubuh menawan secara semulajadi dengan membakar lemak / kalori yang berlebihan dan megurangkan selulit dengan kesan pancaran Inframerah



Kesihatan Jantung

Inframerah merangsangkan hipotalamus (otak manusia yang mengawal pengeluaran bio-signal saraf ) yang melibatkan segala proses cardio seperti tidur, makan, rasa, kesakitan dan menstabilkan tekanan darah.



Mempercepat Pemulihan Kecederaan

Inframerah merangsangkan sistem saraf dan seterusnya membantu tumbesaran dan menyepatkan penyembuhan kesakitan, kecederaan dan luka-luka dalaman.



Detoksifikasi

Terapi FIR Inframerah membuang toksin terkumpul di dalam tubuh kita dan asid lemak dalam tisu yang tidak dapat dikeluarkan secara semulajadi melalui peluh yang mengandungi bahan kimia toksin.




Kecantikan Kulit

Meremajakan kulit dan membentuk otot melalui proses purifikasi tubuh badan dengan kaedah FIR Infra-merah.



Memperbaiki Sistem Immunisasi

Terapi Inframerah meningkatkan fungsi imum badan dan selanjutnya memperbaiki peredaran sistem limfa yang biasanya merupakan teras kepada pelbagai masalah kesihatan badan.



Menghilangkan Stress dan Menenangkan

Infrared membantu menghilangkan kelesuan otot dan memulihkan keselesaan minda dengan pantas tanpa perasaan malas dan keletihan.



Membantu Masalah Sukar Tidur

Merawat masalah mengalami kesusahan tidur atau Insomnia, selepas terapi infra-merah tidur yang lebih nyenyak dan berasa segar apabila terjaga keesokan paginya.






InfraRed
copyright © www.dni2u.net, 2009

No comments:

Post a Comment